Stičišče Iskra

ISKRIVA RAZVOJEVALNICA: GRADNIKI USPEŠNEGA KOMUNICIRANJA

Naslednji teden nas čaka nova Iskriva razvojevalnica! Tokrat na temo gradnikov uspešnega komuniciranja - ključne teme za komuniciranje vsake nevladne organizacije. Z nami bo Nina Narat Meden, vodja komuniciranja na CNVOS.

Če tudi vas občasno bega, kako, kaj in na kakšen način sporočati vašim ciljnim skupinam ter kako pripraviti dober komunikacijski načrt, se nam pridružite na tokratni delavnici, na kateri vas bomo opremili s ključnimi znanji za uspešno komuniciranje.

Začnemo v četrtek, 20. maja 2021, ob 10. uri. Delavnico bomo v celoti izvedli na spletu (povezavo pa vam pošljemo na dan dogodka). 

Delavnico bomo izvedli v dveh sklopih: 

1. KAKO PRIPRAVITI KOMUNIKACIJSKI NAČRT? (10.00–11.30)
Pogledali bomo, kako pripraviti komunikacijski načrt za kampanjo na družbenih medijih in za medijsko kampanjo.

Kaj bi radi dosegli?
Kako izluščiti glavno sporočilo in kako ga oblikovati?
Kako identificirati ciljno občinstvo in kaj pričakujete od naslovnikov?
Katere komunikacijske kanale izbrati?

Predavateljica bo vsebino podkrepila s primeri iz prakse (#marnamje, Ta dobra večerja, kampanja za ohranitev sklada za NVO).

2. KAKO IN O ČEM PISATI? (12.00–13.30)
Pogovarjali se bomo o dejavnikih objavne vrednosti. Kaj je vredno objave? Kako presoditi, kaj je primerno za objavo na spletni strani ali na družbenih omrežjih? Kdaj o dogodku obvestiti medije in kako pritegniti njihovo pozornost?

Spoznali bomo strukturo »obrnjene piramide«, ki je skupna novicam za objavo na spletu/tisku in sporočilu za javnost. Na primeru iz prakse se bomo naučili, kako oblikovati besedilo, primerno za objavo na spletu.

Pogledali bomo, kakšna je razlika med sporočilom za javnost in sporočilom za medije. Naučili se bomo, kako je zgrajeno klasično sporočilo za javnost oz. katere so obvezne sestavine te besedilne vrste, in kdaj ga poslati.

O predavateljici
Delavnico bo vodila Nina Narat Meden, vodja komuniciranja na CNVOS, Centru nevladnih organizacij od leta 2018. Pred tem je bila sedem let zaposlena na glasbeni založbi Universal Music, kjer je bila odgovorna za odnose z javnostmi, marketing in ustvarjanje vsebin ter upravljanje družbenih omrežij v Sloveniji, dve leti pa je vodila projekte tudi na Hrvaškem. Je diplomirana novinarka in magistrica ameriških in svetovnih študij z večletnimi izkušnjami z delom v medijih (Dnevnik, Val 202).

Komu je delavnica namenjena?

Delavnica je namenjena predstavnikom in predstavnicam nevladnih organizacij v Obalno-kraški regiji. 

Prijava 

Rok za prijavo je 18. maj 2021. Ker je število mest omejeno, priporočamo, da s prijavo pohitite.