Stičišče Iskra

Vabilo na delavnici komuniciranja

Vabimo vas na delavnici vezani s komuniciranjem nevladnih organizacij, kako opredeliti prave ciljne skupine in uspešno komunicirati z njimi ter kako ustvariti spletno stran, ki deluje in dosega želene cilje.

 

PRVA DELAVNICA: Uspešna komunikacija pravim ljudem: učinki ciljnih skupin

Kdaj: 4. 12. 2024, 10.00 – 12.30

Lokacija: PiNA, Gortanov trg 15, Koper

Kratek opis:

Nevladna organizacija uspešno komunicira, ko svoja sporočila prenese pravim ciljnim skupinam. 

Zakaj je opredelitev ciljnih skupin ključna za manjše blagovne znamke in nevladne organizacije in kako te ciljne skupine definirati?

  • pomen ciljnih skupin
  • segmentacija ciljnih skupin
  • pomen osebnosti oz person
  • prilagoditev komunikacijskih kanalov

Delavnica bo trajala 150 min, po koncu pa prejmete tudi komunikacijski izziv.

Prijavite se lahko do 3. 12. 2024 na TEJ povezavi.


DRUGA DELAVNICA: Spletna stran, ki prinaša rezultat – kaj, zakaj in kako

Kdaj: 14. 1. 2025, 10.00 – 12.30

Lokacija: PiNA, Gortanov trg 15, Koper

Kratek opis:

Vsaka spletna stran ima svoj namen, zato se je potrebno odločiti kaj želijo manjše blagovne znamke in nevladne organizacije s spletno stranjo doseči. 

Spoznali boste različne vrste spletnih strani ter glavne korake načrtovanja spletne strani, od začetnega koncepta, do vsebinske realizacije. 

Kako pri vzpostavljanju pomaga UX wireframe in zakaj je povezan s smislom in učinkom?

  • različne vrste spletnih strani
  • povezava s ciljnimi skupinami
  • wireframe načrtovanje
  • copy in vsebinski trendi učinkovitih spletnih strani

Delavnica bo trajala 150 min.

Prijavite se lahko do 13. 1. 2024 na TEJ povezavi.

O izvajalcu:

Obe delavnici bo vodil David Banović Lotrič, strokovnjak za gradnjo blagovnih znamk, strateško komuniciranje in oblikovanje vrhunskih uporabniških izkušenj. Svojo kariero je začel pred več kot 15 leti na D’Agency skupine Pristop, kjer je aktivno soustvarjal komunikacijsko podporo nekaterim največjim znamkam v Sloveniji, kot so Mercator, Union, NLB Vita, Telekom Slovenije in številne druge. Po sodelovanju z več agencijami je svoje izkušnje in znanje združil v lastnem podjetju, kjer že nekaj let uspešno pomaga podjetjem in NVO  graditi prepoznavne in zaupanja vredne blagovne znamke. Osredotoča se predvsem na uporabniško izkušnjo, krepitev identitete znamk in prilagajanje komunikacije pravim ciljnim skupinam in kanalom.


 

Za dodatne informacije smo dosegljivi na info@sticisce-iskra.si. 

Veselimo se srečanja z vami in soustvarjanja novih isker sodelovanja!